2 Şubat 2016 Salı

ÇİKOLATALI İRMİK TOPLARI

Çikolatalı irmikli toplar oldukça pratik ve lezzetli bir tatlı
Ben çikolatalı puding kullandım siz muzlu,çilekli veya arzu ettiğiniz bir puding kullanabilirsiniz
Malzemeler
3 su bardağı süt
7 çorba kaşığı irmik
7 çora kaşığı şeker(ben 6 kaşık kullandım)
1 paket çikolatalı puding
Üzeri için
Hindistan cevizi
Fındık
Hazırlanışı
Süt,şeker,irmik ve pudingi tencereye alınır karıştırarak pişirilir kaynamaya başlayınca ocaktan alıp ılınmaya bırakılır
Elimizi hafif ıslatarak ılınan tatlıdan ceviz büyüklüğünde parça alıp yuvarlanır ve hindistan cevizine bulayıp üzerine fındık koyulur
Buzdolabında 2-3 saat dinlendirip servis eder

1 yorum:

Fulya Süzen dedi ki...

Selam,
Benim de neşeli irmik toplarım vardı paylaştığım çok güzeller:)))Ellerinize sağlık.
Ben de beklerim sayfama, sevinirim gelirseniz:)
fulyapimlezzetler.blogspot.com
Sevgiler...