8 Ağustos 2014 Cuma

FIRINDA ELMA DİLİM PATATES

Tüm izleyenlerime ve sayfamı ziyarete gelen misafirlerime kucak dolusu sevgiler selamlar.
Evet uzuuun bir aranın ardından çok şükür yine buradayım
Daha önceki postumda yazmıştın tayinimiz çıktı taşındık çok şükür yerleştim
Bu arada bol bol misafir ağırladım  çok sevdiğim canım arkadaşlarım ziyaretimize geldiler bizleri çok
mutlu ettiler iyiki varsınız sizleri çoook seviyorum:) 
Evet artık tarifleri paylaşma zamanı:)
Bu nefis elma dilim patatesi eğer hala denemediyseniz mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum
Tavuk,köfte ve et yemeklerinin yanında servis edebileceğiniz nefis bir garnitür
Ben kahvaltıda patates kızartması yerine patatesleri böyle hazırlamayı tercih ediyorum
Sizlerinde denemenizi tavsiye ederim
Malzemeler
4 orta boy patates
Zeytinyağı
Kekik
Pulbiber
Tuz
Hazırlanışı
Patateslerin kabuklarını soyup yıkayalım ve elma dilim şeklinde doğrayalım
Geniş bir kabın içerisine patates,tuz,kekik,zeytinyağı ve pulbiberi alıp harmanlıyalım
Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine patatesleri yerleştirelim
Önceden ısıtılmış 195 dereceli fırında pişirelim
Not:Tepsi yerine tavuk poşetinde  pişire bilirsiniz


7 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerine emeğine sağlık canım. Çok lezzetli görünüyor…Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Tarif diyarı dedi ki...

Teşekkür ederim

BAL TATLISI dedi ki...

Yeni evinizde güle güle oturun tayin işleri zor yeni şehir yeni çevre biraz yorucudur.
Neyseki yerleşmişsin arkadaş candır Allah eksikliklerini göstermesin.
Patates şahane görünüyor kırarmanın yerine iyi bir alternatif olur ellerine sağlık

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım benim nasılsın hayırlı olsun yeni yeriniz eline sağlık:)))

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili bal tatlısı teşekkür ederim arkadaşım

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili bir kase lezzet teşekkür ederim canım ablam

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık kesinlikle çok severimm :)
afiyetle..