24 Ocak 2014 Cuma

CAM BOYAMA KEK STANDI

Merhaba sevgili dostlar
Uzun zamandır yapmak istediğim cam boyamaya çok şükür ilk adımımı attım:)
Benim bulunduğum şehir biraz küçük her aradığımı malesef bulamıyorum zaten topu topu 
hobi malzemesi satan bir tane dükkan var bunada şükür:)
Tam 1 yıldır dükkana gidip enamel cam boyası varmı diye sormaktan ben bıktım bayanda bana cevap vermekten bıktı sabırla cam boyası bekledim:) çok şükür sonunda getirdiler.
Sanki bende çok cam boyadımya bendeki hevese bakarmısınız hevesle bir sürü cam boyası,Kabartma yapmak için hamur peçete ne bulduysam aldım:) 

Bende netten bakıyorum nasıl yapılmış nasıl boyanması gerekiyor işte ilk çalışmamda bu kek standı:)

Bu işi yapan  bloğu olan arkadaşların sayfalarından çok faydalandım adım adım anlatan
arkadaşlarda var kendilerine çok teşekkür ediyorum
İlk dememde neden büyük desen seçtiğimi bilmiyorum cama peçete yapıştırmak çok zormuş bunu anladım
Peçeteyi yapıştırırken biraz kaydırdım işte acemi işi
Neyse efendim işte ortaya bu kek standı çıktı ben çok beğendim sizce nasıl olmuş?
Artık 21 gün kuruması için bekliyeceğiz

Yalnız bazı arkadaşlar sprey vernikle verniklemek gerekiyor demişler ne kadar doğru bilemiyorum
Bu konuda fikri olan arkadaşlardan yardım istiyorum

5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şık olmuş canım.çok beğendim.emeklerine sağlık.sevgiler.

Tarif diyarı dedi ki...

Teşekkůr ederim arkadaşım

BAL TATLISI dedi ki...

ilk denemeye göre gayet güzel olmuş çok beğendim.
çok güzel uğraşlar bunlar insanı deşarz ediyor.

Tarif diyarı dedi ki...

Sevgili Bal tatlısı beğenmene sevindim arkadaşım:)

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık Derya çok güzel olmuş :)
Nacizane tavsiyem en azından bir kat vernik atarsan daha sağlam olur.