5 Aralık 2011 Pazartesi

Havuç Salatası

Tüm arkadaşlarına,izleyenlerime ve dostlarıma
kucak dolusu sevgi ve selemlarımı yolluyorum
Bol bereketli güzel bir hafta geçirmenizi dilerim
Bu tarifimi sevgili arkadaşım Özlem`in ev sahipliği yaptığı etkinliğe gönderiyorum
Malzemeler
4 adet havuç
1 kase katı yoğurt
2 diş sarımsak
3 çorba kaşığı sıvıyağ
Tuz,nane,toz kırmızı biber
Hazırlanışı
Havuçlar yıkanır temizlenir ve rendenin iri tarafı ile rendelenir
Tavaya sıvıyağ ve havuçlar alınır havuçlar yuşayana kadar sotelenir.
Sotelenen havuç soğuması için bir kenera alınır
Sarımsaklar ezilir yoğurt ve tuz eklenir iyice karıştırılır.
Soğuyan havuç yoğurtla iyice karıştırılır servis tabağına alınır
Üzerine nane ve toz kırmızı biber ile süslenir servis edilir.

9 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor :))
sevgiler..
mutlu akşamlar:)

Unknown dedi ki...

Canımmm çok severim ellerine sağlık
sunumda harika öpüyorum.

sevil şahin dedi ki...

hımm çok severim ellerine sağlık
afiyet bal olsun

özlem dedi ki...

etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifini aldım ve yayınladım sevgiler.

fatosun mutfagından... dedi ki...

bend eçok severim kiii..ellerine sağlık canım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok severim:)

zeymurancafe dedi ki...

çok sevdıgım bır salatadır nefis canım sevgiler..

marifet ellerimizde dedi ki...

oh oturdum bir guzel gezdım blogunu..ellerıne emeklerıne saglık yaptıklarını hepsı harıka olmus...ne zamandır gezmek ıstıyordum..maşalllah sana....sevgılerrrrr

İnci Yemek dedi ki...

Deryacığım enfes gözüküyor buradan canım.Püreyi bende severim,deneyeceğim canım değişik bir lezzet olmuş.Ellerine sağlık canım, öperim seni...